5

سمن‌ها بازوان قدرتمند دولت هستند

  • کد خبر : 687
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۲۰
سمن‌ها بازوان قدرتمند دولت هستند
نماینده مردم شهرستانهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: سمن‌ها بازوان قدرتمند دولت هستند و در شرایط بحرانی همیشه نقشی بسیار پر رنگ برای کمک به رفع آن داشته اند.

به گزارش ایرنا، بهزاد رحیمی روز سه شنبه در جلسه گرامیداست هفته جوان در سقز اظهار داشت: استفاده از جوانان در پستهای مدیریتی را یکی از مطالبات به حق جوانان است و می‌تواند در پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف تاثیر خوبی داشته باشد.

وی افزود: همچنین توجه به استخدامهای بیشتر، توجه به حضور بانوان در تصمیم گیری‌ها، حمایت از ایده ها، خلاقیت‌ها، توسعه کشاورزی و حوزه گردشگری ضروری و مهم است.

وی از نقش بسیار مهم سمن‌ها در دوران کرونا که توانستند کمکهای بسیار زیادی به اقشار آسیب پذیر جمع آوری کنند تشکر و تقدیر کرد.

فرماندار ویژه سقز نیز در این جلسه گفت: سازمان های مردم نهاد (سمن ها) در ایام کرونا و در راستای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای افراد نیازمند نقس بسیار ارزشمندی داشتند.

کامیل کریمیان اظهار داشت: تمام تلاش و دغدغه مجموعه فرمانداری و ادارات سطح شهر رسیدگی به امور و درخواست های جوانان این شهرستان است.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز هم به فعالیت سازمانهای مردم نهاد در حوزه های مختلف زیر نظر اداره ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: با شکل گیری این سمنها دغدغه های جوانان با سهولت بیشتری مطالبه و پیگیری می شود.

فرزاد خاکی ضمن ارایه گزارشی از عملکرد خوب سمن‌های شهرستان سقز افزود: در شهرستان سقز هشت سمن فعال وجود دارد و پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۰ این سمنهای فعال به عدد ۱۲ برسد.

در این جلسه هر کدام از دبیر سمن‌های حاضر به بیان مشکلات جوانان در حوزه های اشتغال، مسکن، ازدواج، فضای مجازی، کشاورزی، عمرانی، روستایی، سلامت و فرهنگی پرداختند و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات جوانان در شهرستان سقز را مطرح کردند.

در ادامه این جلسه از دبیر سازمانهای مردم نهاد همیار جوانان روستایی، ده نگی رسن، هیموی ژیان، ریبازی روناک، آمانج ژیان و موسس مرکز مشاوره زانیاری تقدیر شد.

در این مراسم از ۲۵ جوان برتر معرفی شده توسط ادارات سطح شهرستان سقز در حوزه های مختلف با اهدای لوح، تندیس تقدیر شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

۱۱ شعبان، سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) با عنوان روز جوان نام‌گذاری شده است.

لینک کوتاه : https://ourngo.ir/?p=687

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.