12
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

با گسترش سمن‌ها، مسیر توسعه با سرعت بیشتری طی می‌شود

  • کد خبر : 630
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۵۲
با گسترش سمن‌ها، مسیر توسعه با سرعت بیشتری طی می‌شود
بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و واگذاری امورات به آنها از مهمترین راه‌های توسعه اجتماعی و رعایت اصل دموکراسی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و واگذاری امورات به آنها از مهمترین راه‌های توسعه اجتماعی و رعایت اصل دموکراسی است.

دکتر محمود ثمینی امروز ۱۶ مردادماه در دومین جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با اعتماد به تشکل‌های مردم نهاد و واگذاری بخشی از فعالیت‌های مرتبط با دستگاه‌های اجرایی به آنها شاهد توفیقات خوبی در این زمینه بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: با گسترش سمن‌ها، مسیر توسعه با سرعت بیشتری طی می‌شود و امورات پیشبرد بهتری خواهد داشت.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه سمن‌ها از مهمترین پل‌های ارتباطی مردم با دولت هستند، افزود: اعضای سمن‌ها از اقشار تحصیلکرده جامعه هستند و این موضوع موجب افزایش توان آنها در اجرای صحیح امورات می‌شود.

ثمینی تصریح کرد: استفاده بهینه از توان تشکل‌های مردم نهاد توسط دستگاه های اجرایی برای پیشبرد امور، مورد تأکید است چرا که در جوامع پیشرفته دنیا بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و واگذاری امورات به آنها از مهمترین راههای توسعه اجتماعی و رعایت اصل دموکراسی عنوان شده است.

وی با اشاره به لزوم توانمندسازی و افزایش سمن‌ها در کنار نظارت بر آنها، گفت: در بحث اقدامات حمایتی از سازمان های مردم نهاد، موضوع عملکرد منطبق بر اساسنامه مدنظر قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://ourngo.ir/?p=630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.