11

نامگذاری بوستانی به نام سمن ها

  • کد خبر : 694
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
نامگذاری بوستانی به نام سمن ها
اعضای شورای اسلامی شهر تهران به منظور ارج نهادن به تلاش های فعالان این حوزه و همچنین ایجاد فضایی برای معرفی سازمان های مردم نهاد فعال شهر تهران بوستانی واقع در منطقه 22 را به نام " سمن ها( سازمانهای مردم نهاد)" نام گذاری کردند.

به گزارش سمن ما، اعضای شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد ستاد سمن های شهر تهران مبنی بر نامگذاری بوستانی به نام سمن ها(سازمان‌های مردم نهاد) را تصویب کردند.

بوستان سمن ها در منطقه ۲۲ و در ضلع جنوب غربی دریاچه شهدای خلیج فارس واقع است و مساحتی بالغ بر ۱۸.۵ هکتار دارد و دارای فضاهایی اختصاصی برای گونه های مختلف حیوانات و گیاهان و فضاهای تفریحی است.

این بوستان جدیدالاحداث که سال گذشته به افتتاح رسیده است، پیشتر مصوبه ای برای نامگذاری نداشت و تحت عنوان باغ راز هستی از سوی شهرداری منطقه ۲۲ معرفی شده بود و در نوبت نامگذاری قرار داشت.

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، نامگذاری بوستانی به نام سمن ها (سازمان های مردم نهاد) به منظور ارج نهادن به تلاش های فعالان این حوزه و همچنین ایجاد فضایی برای معرفی سازمان های مردم نهاد فعال شهر تهران، از مدت ها قبل از سوی ستاد سمن های شهر تهران در حال پیگیری بود که در نهایت پس از رایزنی با سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران، شهرداری منطقه ۲۲ و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، همزمان با هفته بین المللی سمن ها و هفته درختکاری به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسید.

لینک کوتاه : https://ourngo.ir/?p=694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.