تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
9
یک عضو شورای شهر تهران:

مناطق ۲۲ گانه تهران، تا پایان سال، حداقل یک سمن سرا خواهند داشت

  • کد خبر : 664
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
مناطق ۲۲ گانه تهران، تا پایان سال، حداقل یک سمن سرا خواهند داشت
ین موسسه‌ها و سازمان‌ها، برای تشریک مساعی، برگزاری جلسات و حل مشکلاتشان نیاز به یک ماوا و مکان امن دارند.



عضو شورای اسلامی شهر تهران در مراسم افتتاح سمن سرای شهرداری منطقه ۵ گفت: تا پایان سال، حداقل در هر منطقه تهران، یک سمن سرا افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حجت نظری در مراسم افتتاح سمن سرای شهرداری منطقه ۵گفت: از افتتاح چنین مکان‌هایی که در اختیار مردم قرار می گیرد، بسیار خرسند هستیم. سازمان های مردم نهاد، همواره از ما تقاضای جا، مکان و امکانات می کنند از آنجا که چنین امکانی وجود ندارد که به هر سازمان مردم نهاد یک مکان خاص اختصاص دهیم، به این نتیجه رسیدیم که فضاهایی در مناطق ۲۲ گانه تهران ایجاد کنیم تا سازمان‌های مردم نهاد بتوانند به طور اشتراکی از آن استفاده کنند.

رییس ستاد توان‌افزایی و حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد شهر تهران تاکید کرد: سمن سراها، به تقویت مشارکت اجتماعی کمک می کنند بنابراین باید تلاش کنیم که تعداد سمن سراها در مناطق تهران افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم فریدون حیدری شهردار منطقه۵ نیز گفت: سمن سراها به تقویت مشارکت اجتماعی کمک می‌کنند. خوشحال هستیم که سمن سرای منطقه ۵ به نام زنده یاد حسین علیمرادی از فعالان اجتماعی چابهار، نام گرفت.

وی تاکید کرد: انسان های بزرگ و تاثیرگذار که برای خشنودی و رضایت پروردگار تلاش می‌کنند همواره در یادها خواهند ماند و جاودان خواهند بود.

شهردار منطقه ۵ هدف از ایجاد سمن سراها را کمک و حمایت از سازمان ها و موسسه‌های مردم نهاد و خیریه‌های منطقه دانست و افزود: این موسسه‌ها و سازمان‌ها، برای تشریک مساعی، برگزاری جلسات و حل مشکلاتشان نیاز به یک ماوا و مکان امن دارند.

در مراسم افتتاح سمن سرای منطقه ۵، معین الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی، حجت نظری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، خانواده مرحوم حسین علیمرادی ، سید حسین دلبری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵ و جمعی از فعالان اجتماعی و فرهنگی حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، زنده یاد حسین علیمرادی از فعالان اجتماعی و خیرین مدرسه ساز چابهار بود.

لینک کوتاه : https://ourngo.ir/?p=664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.