تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
6

فعالیت ۴۷۵ سازمان مردم نهاد در استان ایلام

  • کد خبر : 673
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

ایلام- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام از فعالیت ۴۷۵ سازمان مردم نهاد در این استان خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر،، محمد نوذری عصر پنجشنبه در آئین آغاز به کار همزمان ۱۵ مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد در این استان و نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور که با حضور سید مرتضی […]


ایلام- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام از فعالیت ۴۷۵ سازمان مردم نهاد در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر،، محمد نوذری عصر پنجشنبه در آئین آغاز به کار همزمان ۱۵ مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد در این استان و نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور که با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، مدیرکل کمیته امداد استان، رئیس پتروشیمی ایلام و دیگر مسئولان استانی در محل پتروشیمی ایلام برگزار شد، بیان کرد: برون سپاری بخشی از کارهای دولتی و سازمانی اقدام خوبی و مدیریت استان از نین رویکردی استقبال می‌کند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که سازمان‌های مردم نهاد را برای خدمت رسانی به مناطق محروم استان اعزام کنیم، گفت: در اربعین سال گذشته و پیش از آن شاهد حضور خوب سازمان‌های مردم نهاد در خدمت رسانی به زائران اربعین بودیم.

وی در ادامه با اعلام اینکه کرونا در ایلام به وضعیت نگران کننده‌ای رسیده است، گفت: از امروز به مدت یک هفته محدودیت‌هایی کرونایی در استان اعمال می‌شود.

نوذری تصریح کرد: در اعمال این محدودیت‌ها تمام مدارس استان به مدت یک هفته تعطیل و فعالیت آنها به صورت مجازی دنبال می‌شود،، همچنین راه‌های منتهی به آرامستان‌ها مسدود و رفت و آمدها و علاوه بر اینکه در تالارها و مراکز تجمع نیز رفت و آمد محدود می‌شود.

وی ادامه داد: متأسفانه استفاده از ماسک در ایلام از ۸۰ درصد به ۵۰ درصد رسیده که موضوع نگران کننده‌ای است و تنها راههای کاستن از سرایت این بیماری استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

رئیس پتروشیمی ایلام نیز در این نشست گفت: راه اندازی مرکز نیکوکاری پتروشیمی ایلام به پیشنهاد تعدادی از کارکنان نیکوکار این مرکز و با همکاری و پشتیبانی کمیته امداد راه اندازی شده است.

حسن نجفی افزود: اینکه مراکز نیکوکاری این این اختیار را دارد که به صورت مستقل نسبت به شناسایی نیازمندان مددجو و غیرمددجوی و کمک به آنان اقدام کند تصمیم بسیار خوبی است.

لینک کوتاه : https://ourngo.ir/?p=673

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.